Product: Saral Vaastu Customer Care Clear all filters (0 of 5 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
With Official Company Response
These ppl are fraud and fake .I gt very bad service from them n thr customer care. They didn't help us .. even they did nt refund the money also ..Since 8th mnth the visitor Mr. Sameeruddin took 23000 Rs from us without any recipt or confirmation...And they did nt gave...
Read more
Saral_Vaastu
Saral Vaastu Response

Dear Suvarna,We do understand your concern we would like to get in touch with you to resolve your issue at the earliest.We will arrange our expert's visit at your place so tha...

Product
Saral Vaastu Customer Care
#1229702
Reply to reviews
With Official Company Response
They no how to Handel the Clint very poor service followup since last 2 day nobody taking responsibility to give a feed back Spcially ASHEINI, DEEPAK, MAHESG ETC really fed-up with Saral Vastu Recommendation .Do not call this people they only give commitment but result...
Read more
Saral_Vaastu
Saral Vaastu Response

Dear Manoj,Thank you for showing interest in Saral Vaastu. As per our new process we don't call the customer. If you are interested in taking Saral Vaastu service you can call...

Product
Saral Vaastu Customer Care
#1187395
Reply to reviews
With Official Company Response
There process is not transparent, no receipt for the transaction, the solutions they provide is really basic and if you decide you don't want to continue with their service, no refund.They force you to try for 3 - 8 months, which is ridiculous. I don't know in what...
Read more
Saral_Vaastu
Saral Vaastu Response

Dear Sir,As per our records, our subject matter expert visited your place on 23/4/2017 and provided you adequate solution for your concern. In case you have any concern regard...

1.0
Product
Saral Vaastu Customer Care
#996965
Reply to reviews
Show
With Official Company Response

Saral Vaastu - Customer Care Review from Gurgaon, Haryana

since one month passed no possitive responce from saralvastu they said every time withen 24 hr you comp. will be solved but till date no positive reply. Bhagatsingh z Rajput from jalgaon Maharashtra. on whats up also given complaint. but no respons.
Product
Saral Vaastu Customer Care
#946317
Reply to reviews
With Official Company Response
Dear Sir, my registered number is 7767861321.You had given me todays appointment yesterday. For that, we both Mr & Mrs was on leave as a govt servant. As per ur concerent dept I called 10 times today but didnt tell exact reason of visit why they refused or not call by...
Read more
Saral_Vaastu
Saral Vaastu Response

Dear Madam,As per our records you have taken our vaastu consultancy on 26/06/2016. Please feel free to share your experience in detail here -support@saralvaastu.com, We would ...

1.0
Product
Saral Vaastu Customer Care
#857748
Reply to reviews